З кожним роком сфера впливу системи ProZorro тільки зростає. Починаючи з 2016-го року, коли була введена дана система, держава стала більш серйозно контролювати всі процеси, починаючи з закупівель та закінчуючи продажом майна, його орендою та реалізації арештованих об’єктів.

Більш детально про все це можно дізнатися за посиланням www.uub.com.ua/prozorro/perspektivni-rinki/areshtovane-majno. Варто нагадати, що самих аукціонів на тому ж сайті УУБ немає. Для того, щоб перейти до таких операцій, потрібно натиснути на банер на головній сторінці сайту, що автоматично переведе вас на відповідну сторінку.

Що це за майно

У багатьох уже на цьому етапі виникає логічне питання – що це за майно та звідки воно береться. Мова йде про ті види майна, що були конфісковані за якимись причинами. Тобто, це могла бути несплата певних податків та внесків. Також це може бути кредитне майно, за яке не була сплачена відповідна сума коштів.

В таких ситуаціях, держава має право на те, щоб відібрати це майно. Далі, воно відправляється на аукціони, де кожен з учасників уже має рівні права та умови для того, щоб прийняти участь й запропонувати свою суму.

Варто зазначити, що мова йди виключно про ті активи, що могли бути вилучені державно виконавчою службою, або же митницею. Головна переваги системи Прозоро – це відкритість Тобто, кожен з учасників має реальну можливість зайти на сайт та ознайомитися зі всіма умовами.

В даному випадку мова йде про “Українську універсальну біржу”. Даний сайт пропонує приймати участь в аукціонах, пропонуючи найбільш простий алгоритм дій.

Чому потрібно обирати сами Sale.uub.com.ua

Варто зазначити, що на даний момент — це один з найбільш популярних та давно перевірених електронних майданчиків. Для того, щоб прийняти участь в якомусь аукціоні не потрібно виконувати якихось важких дій. Все що потрібно зробити – це зареєструватися на сайті.

Далі, кожен з користувачів отримує все можливості для того, щоб взяти участь в торгах. Важливо, зарані серйозно віднестись до підготовки документації. Відповідно, потрібно звертати увагу навіть на самі дрібні моменти.

У випадку, коли у користувача щось не виходить, він має можливість звернутися за консультацією до технічної підтримки й отримати відповідь на ті питання, що цікавлять його найбільше.